VARUMÄRKE HIT, VARUMÄRKE DIT

Vad ni än gör, börja aldrig läsa affärsjuridik, det mest tråkiga och värdelösaste ämnet som finns, kanske därför dem ska ta bort den också? Har inte gjort en enda uppgift men är snart klar med min första, eller har gjort halva. Det är tråkigt och svårt, men har lärt mig lite grann i alla fall, om lagar och skit, sånt man inte märker. Väntar på Samirisen för vi ska ner på stan o leta bikini, orkar inte åka till Borlänge. Blev klar med mitt tal nyss till Svenska nationella så ikväll ska jag nöta in det, (om jag orkar) känns inte så viktigt.
Hejdåå pussppuusuus.

min fiina klass :) (Och ja, det är min mentor längst bak som gör minen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0