NELLYBUS SKA KANSKE FLYTTA

Nu har det nått en gräns så jag bara inte orkar längre, eftersom att jag bara får kagomål på Nelly hela tiden trots att hon BARA är en katt om att hon är "ouppfostrad" och att ingen tycker om henne har jag nästan övervägt att min moster ska få ha henne ett tag, och så tar jag hem henne igen när jag känner att det är lugnt. Kanske efter en vecka eller om en månad, vi får se. Känns så jobbigt för mig för hon är nästan enda anledningen till att jag kommer hem, men nu ska jag tänka på henne och vad som är bäst för henne, och inte för mig. Kommer kännas så tomt utan henne och jag känner mig så otroligt elak, vet inte varför, men det gör jag. Jag trodde att jag kunde ge henne det bästa men det kunde jag inte.

Kommentarer
Postat av: danne

skit i vad dom säger och behåll katten!

2012-05-18 @ 15:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0