MORS DAG

Hur mycket jag än längtar och tänker på dig så finns det ingenting som kan ta dig tillbaka. Nu när värmen och solen har kommit vet jag hur glad du skulle varit, jag vet att du skulle legat ute och solat varje dag, frågat om vi skulle åka till stranden och sola tillsammans. Jag vet hur du skulle gå i dina sommarklänningar och säga att det känns som att vi är utomlands. Det finns så mycket jag skulle vilja ge dig och så mycket jag skulle vilja säga dig bara för att jag skulle få se ett leénde, du vet att jag saknar dig, och att jag älskar dig, för det berättar jag för dig innan jag somnar varje kväll. Jag går på stan och ser så otroligt mycket saker som påminner om dig, åhléns restaurangbild på kaffekopppen där skummet är format som ett hjärta, som din profilbild på facebook, eller alla kläder i affärerna som är så typiskt dig och jag tänker att om du var här, så skulle du ha burit dom. Jag vet att du inte ser detta, men om jag kunde, så skulle jag göra allt för att få dig att veta, att du finns i mina tankar varje dag och att varje andetag, tar jag för dig. För du, är min älskade mamma som alltid kommer finnas i mitt hjärta och jag längtar tills jag får se dig igen.♥ Du ska veta att det är så svårt och jobbigt att inte veta varför du är borta, det finns inte ord, inte ens mina tårar kan förklara hur ledsen jag är. Det enda jag hoppas är att du har det bra och att du ser mig, Robin och Jossan och att vi gör dig stolt.

du är värd att vara i paradiset, och jag hoppas att änglarna kramar dig från mig.


Kommentarer
Postat av: A D E L I N A

Du är så jävla stark Carro. Din mamma är stolt över dig, det vet jag. <3

2012-05-27 @ 23:08:09
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/
Postat av: sami

Du är bäst! <3 x 1000

2012-05-28 @ 20:17:54
URL: http://kraftsamira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0