KÄRA MAMMA

Kära mamma.
Jag saknar dig så mycket, så mycket att jag inte kan släppa tanken av att du aldrig kommer tillbaka.
Jag tänker att du ska vakna och komma tillbaka även fast jag innerst inne vet att du inte kommer.
Jag tänder ljus för dig och jag pratar med dig i hopp om att jag en dag kommer få ett svar. Ibland känner jag en doft som påminner om dig och det känns som att du vore här, jag vet inte om jag inbillar mig men låt mig i alla fall få tro att du är nära mig.
Jag kan inte acceptera även fast jag vet hur det ligger till, jag kan inte sluta tänka på dig även fast jag vet att jag har annat jag måste koncentrera mig på.
Jag förstår nu hur du kände när mormor gick bort, jag var ledsen och jag saknade henne, men jag förstod ändå inte sorgen du kände av att förlora din egen mamma, men nu gör jag det, och det gör så ont i hjärtat och så ont i magen varje dag, så ont att man ibland inte kan stå.
Det gör så ont av tanken att man inte viste att det viktigaste i ens liv fanns så nära och kunde försvinna så fort och att man insåg det försent. Att från en dag till en annan kan det bara vara borta och aldrig komma tillbaka, att från en dag till en annan kan allt vara slut.
Det spelar ingen roll hur mycket jag gråter, skriker eller ber att du ska komma tillbaka, det kommer aldrig ske och ingen kommer någonsin förstå innebörden av att förlora sin förälder förns det händer en själv. Ingen.
Jag saknar dig, och jag önskar att du vore här mamma, jag önskar att jag insåg hur viktig du var för mig, för nu finns det ingen kvar att hjälpa mig så som du hjälpte mig.
Vila i frid och jag längtar tills vi ses igen.♥
enda skälet till att den här videon finns kvar är att det är enda videon eller inspelningen med hennes röst på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0