JAG SKRIVER OM PRECIS VAD JAG VILL

Det är min blogg, där jag ska skriva av mig om vad jag vill, ingen kan komma och säga åt mig att jag inte får skriva vissa saker, duger det inte, nej men läs då inte min blogg. Jag skriver aldrig taskiga saker om någon, bara känslor. Är jag arg på något eller någon, ja då skriver jag det. Om någon anser att det är påhopp så kanske ni lär se i mitt perspektiv istället. Jag är ingen elak person och jag har hela livet tänkt på alla andra, men det är nu jag börjat tänka på mig själv och då blir folk sura på mig, förstår inte riktigt, tycker dem att jag blivit självisk nu när jag äntligen insett att det ibland är jag som måste må bra och att jag ibland måste tänka på mig själv i första hand. herregud.
Såna människor orkar man bara inte med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0