IG, UHUUUU, H3H3H

TODILOOU!
hur mår ni?
Jag mår väl helt okej, har fått veta lite betyg, en del som jag är missnöjd med och en del som jag är nöjd med. Kan ju börja med att säga att jag fick ig i matte b. det sög ju, som fan.
Men fick Vg på både japanska och Idrott, med tanke på att jag varit borta sjukt länge pga av allt så är jag jätte nöjd med dom betygen. Resten har jag inte gjort klart allt i men tror jag vet vart jag ligger där.
Falukalaset denna helg, känns inge pepp alls eftersom vädret kommer suga men ska ner en sväng med Adelina imorgon och kolla på Rix Fm festival. Nu ska jag kanske göra klart lite plugg och sen ta en dusch eller något, ha det fint fina ni!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en grymt vacker tjej!

2012-06-03 @ 00:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0