ETT IG KÄNNS VÄLDIGT NÄRA NU

Hej hörni!
Hoppas ni mår bra, jag är nog inne i en liten stressperiod nu, känner det i magen. Igår fick jag en gråtattack för att jag är så orolig över matten, ett ig känns verkligen inte långt borta nu, men jag fattar verkligen ingenting av matte B, helt sjukt vad efterbliven jag måste vara, jag har inte förstått nånting ur hela boken, usch vad arg jag blir, och idag har vi prov och jag känner ju att det inte kommer sluta bra direkt. Menmen, ett ig är bättre än ett streck så tar det som det kommer.
jag och bästa

Kommentarer
Postat av: Samira

du är bäst!!!!!!!!

2012-05-10 @ 18:33:26
URL: http://kraftsamira.blogg.se/
Postat av: kittekatt

söta!:D

2012-05-12 @ 08:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0