BRA DAG

Heeeej alla nattugglor!
idag har det varit en bra dag, alla soliga dagar är bra dagar, håller ni med?
hade en lektion idag som knappt ens var en lektion, har bokat in riskettan med Kevin och Elin, gått på stan, shoppat ett par sommarskor (skönt!) och köpt glass med bäbbe.
Sen har jag faktiskt gjort lite nytta också, har skickat in 4 skoluppsattser idag och även fast jag inte gjorde dem så noggrant så har jag i alla fall skickat in dem och jag har det gjort, känns as skönt, så nu har listan minskat betydligt. Nu hoppas jag bara att jag får G på nationella provet i matte så jag slipper oroa mig nå mer över det. Skulle bli överlycklig, ordagrant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0