BIO

Har gått på väldigt mycket bio dom senaste veckorna, och tänkte tipsa er av i alla fall en av tre filmer jag sett-Avengers, Hunger games och American pie. Måste bara säga att den klart bästa är Hunger games, så om ni inte sett den måste ni se den, den var faktiskt riktigt bra. Avengers var nog ingen film för mig men tror Kevin tyckte den var bra, så för er som gillar action och superhjältar- se den. Sen till sist har vi American pie, som var helt okej, ingen film jag skulle kolla på igen, men det kanske är för att jag är efterbliven och inte sett en enda American Pie film (hehe). Föresten, har en liten blogglista jag ska följa så idag blir det några fler inlägg så håll utkik! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0