YOU MAKE MY HEART SMILE

Jag har aldrig varit med om en sån otrolig människa i mitt liv, jag vet inte om hjärtan kan le, men i hans närhet känns det så. Tiden har gått så fort, hela 2 1/2 år och jag är fortfarande lika kär i honom, han är min allra bästa vän, förhoppningsvis han jag kommer leva mitt liv med. Det är en sån fantastisk känsla när kärlek håller och går bra. Jag blir irriterad på folk som säger att det goda är kort, att ingen kärlek håller, att man ska bli kär, göra slut och bli kär igen, jag håller inte med. Varför bli tillsammans med någon om man vet att man ändå inte kommer vara med den, viljan är starkare än det man tror. Om du tror att det inte kommer hålla, nej då gör det inte det, men om du vill att det ska hålla, då gör det oftast det. Säg inte att du ska bli kär igen och att du måste kyssa många prinsar innan du träffar den rätta. Den rätta kommer när du inte letar, den bara kommer och när den väl gör det, då vet du. Sen är det inte säkert att det alltid håller "föralltid" men du måste i alla fall få känna så, för det är så det ska kännas när man är kär. Du ska känna att det är han du vill leva ditt liv med.
Jag älskar min pojkvän, ingen kan slå den kärleken jag känner till honom, den är oslagbar. Vi kommer jätte bra överens och vi bråkar aldrig, vi har aldrig bråkat. Och då säger folk att det är omöjligt att man inte bråkar efter en sån lång tid, men har man rätt kemi mellan sig då behöver man inte bråka. Tänk på det nästa gång, det goda behöver inte alltid vara kort, faktum är att det onda kan få vara kort ett tag nu.
kisses.
världens finaste kille i mina ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0