äppelkaka

God kväll på er. Idag var vi i mammas lägenhet och kollade lite vad vi skulle spara och inte, känns så konstigt att bara gå dit och ta hennes saker. Fast jag tänker att jag tar det som påminner om henne mest, men det känns ändå så jobbigt att slänga nestan allt resten. Ja, ni förstår nog.
Hennes böcker t.ex. hon sa att man aldrig ska slänga böcker, hon var en bokfantast och läste hela tiden och berättade om alla böcker hon läste. Och varken jag, Robin eller Josefine tycker om att läsa, så det känns extra jobbigt att slänga hennes böcker, det är inget vi kan spara för hon hade tonvis. (ordagrant)
Nu har jag och Kevin bakat äppelkaka, kommer bli kalasgott!

 


Kommentarer
Postat av: sami

sv: jaa det var den! :-D självklart! vi gör den nästa gång vi är, inte imorgon men gången efter det :-D

2012-03-05 @ 22:49:55
URL: http://kraftsamira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0