skit

åååh!! jag är så förbaskat arg på den som nu bestämmer över våra liv! Vem har rätt att bestämma när någon ska dö, eller leva. Det är så sjukt, vill bara ge han/henne en fet jävla smäll för att den tog min mamma ifrån mig innan jag ens han säga förlåt eller göra saker bra. Går med en klump i magen varenda jävla dag för jag mår så dåligt över att jag inte hann säga vissa saker. Det är så sjukt, livet 'är sjukt, orättvist och dumt. Varför ska man ens födas om man inte får leva klart sitt liv? När hennes liv försvann av ingen anledning alls, INGEN!!
gråter varje dag och jag vet att jag alltid kommer ha den där klumpen i magen och ångern i hjärtat att jag inte gjorde något åt situationen.
jag önskar att jag uppskattade dig mer, och att jag borde sett att du gjorde allt för mig, jossan och Robin.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0