SAMIRA

Samira Kraft, en tjej som sprider glädje vart hon än går, hon som alltid säger hej med ett stort leende och hon som är vännen alla borde ha.
En vän som stått vid min sida under denna svåra och jobbiga tid och en vän som förstår och kan trösta. En vän man kan vara sig själv med och som man inte vill släppa taget om. Jag vet inte enda person som är så stark som min vän Samira, som gått igenom så mycket men ändå håller hakan uppe och kämpar vidare trots att man ibland känner att det inte finns något att gå vidare till.
Hon har funnits där för mig och fått mig må bra de stunder vi är, hon har ställt upp för mig oavset vad och hon har påminnt mig gång på gång att hon ställer upp om det är något.
En vän som Samira är svår att få, och om man får en sån vän, håll fast vid den och släpp aldrig taget för ni kamske aldrig träffar någon sådan underbar person igen.

Kommentarer
Postat av: Samira

Du har precis gjort mig dag vännen! Blir helt tårögd. Tårar av glädje. Herregud vad fint du beskriver mig. Jag blir ju helt mållös.



Du vet att jag finns här för dig 24/7 och jag kommer alltid att göra det, no matter what! Det lovar jag. Jag vill hjälpa dig och få dig att må bra. Jag är också så himla glad att jag har dig nu Carro. Du har varit ett enormt stöd för mig och jag är så glad att vi kommit varandra så nära. Du är en helt fantastisk människa med ett stort hjärta.



Kan inte annat än att säga detsamma älskade, det är så skönt att jag kan vara mig själv till 100% när jag är med dig. Jag är så glad att jag har dig och jag vill aldrig förlora dig vännen. Du är alldeles för bra. Finaste vän.



Vi fixar det här tillsammans, du & jag.



Glöm inte att du är stark, underbar och bäst! För det är du älskade vän. ♥♥♥

2012-03-31 @ 09:25:20
URL: http://kraftsamira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0