GRATTIS MAMMA♥

Min största önskan just nu är att få dig tillbaka, tillbaka hit till jorden. Jag har alltid vetat att du är en ängel, men jag trodde aldrig att du skulle flyga upp dit så snart.
Det är fortfarande svårt att förstå att du aldrig kommer igen och jag tänker på dig varje dag, vad jag än gör så finns du i mina tankar.
Jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden så jag kunde säga att jag älskade dig, jag önskar att jag fick krama dig en sista gång. Jag önskar mest av allt att du vaknade och allt kunde bli som vanligt.
Livet är annorlunda nu och det är svårt, jag tänker på vad jag gör och på vad jag säger. Jag har märkt hur mycket jag pratade om dig förut och jag pratar om dig än, jag har märkt hur mycket alla andra pratar om sina mammor och jag önskar att du var här för jag har så mycket att berätta för dig.. :(
Jag önskar att jag hann ge dig den där indianen du alltid pekade på när vi gick på stan, men jag hann inte, jag hann ingenting, för helt plötsligt var allt försent.
Jag älskar dig, och Grattis på din födelsedag, du är värd att vila nu, det har du gjort dig förtjänt av.

världens finaste mamma

Kommentarer
Postat av: Samira

<3!

2012-03-29 @ 10:58:16
URL: http://kraftsamira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0