WHAT I HAVE BEEN UP TO

Jag har inte orkar startat min dator, det är varför jag inte har bloggat, hehehe.
Men nu sitter jag på Kevins så nu äntligen kan jag blogga, wihoo.
Jag har varit på väldigt dåligt humör idag, har gråtit pga matbrist (ätit ett äpple och en mannfrutti på hela dagen), ont i huvudet sen igår, mensverk som aldrig förr, och sen massa tankar kring mamma.
Jag och in moster var och träffade två läkare idag som hade hand om mammas diabetes, och nu har vi äntligen fått fram vad som hänt, och läkarna sa att dem aldrig sett att något sånt här har hänt nånstans i hela världen, och dem förstår inte hur det har kunnat hända. Inte jag heller för det låter så ologiskt alltihop.
Men ska inte prata med om det för ni kommer ändå inte förstå nånting av vad jag pratar om. Nu ska vi gå och äta (ÄNTLIGEEEEN)
kisses to ya all

har inga bilder men ni får en supergammal
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0