MASSA PUSSAR TILL DIG KEVIN

Skickar massa kärlekspussar till dig Kevin för att du är världens bästa pojkvän, jag är så kär i dig och du har hjälpt mig genom så mycket att det inte går annat än att älska dig. Vet inte vad jag skulle gjort utan dig, du får mig att må så bra och trots allt som hänt så gör du mig till världens lyckligaste tjej, bara genom att jag får vara din. Du kommer få stå ut med att jag är ledsen och mår dåligt för det är självklart att jag är, men samtidigt får du mig att bli glad bara genom att säga att du älskar mig så mycket. Jag älskar dig och du är det bästa i mitt liv, det finns verkligen ingen bättre människa än just dig. Jag är så lycklig att jag har dig.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0