GODMORGEN

Godmorgon på eeeer!
Hur mår ni? 
Idag blev jag såå glad när solen lyste, men orkade inte gå upp då jag antog att den skulle försvinna som den alltid gör, och rätt hade jag, från den klarblå himlen utan ett moln är nu himlen ett enda stort grått moln. Det gör mig så arg för det här är ju verkligen inte kul nånstans och det tror jag inte nån annan tycker heller, en sak är då säkert, nästa år blir det en utomlandsresa och sen tjäna ihop pengar och sen flytta bort från det här skräpet. Vill leva.
Ska snart dra mig ner på stan, för jag har jätte tråkigt och Kevin ligger och sover och jag vet inte vad jag ska ta mig tiiiilll... Ni får ha det så bra, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0