SKULLE GÖRA ALLT FÖR EN YNKA LITEN KRAM

Den här dagen har varit jätte jobbig, vi har fått lite information om vad som skulle kunna vara orsaken, och det gör mig så arg, och så ledsen att det kan vara på det viset. Att den saken som skulle hjälpa henne genom diabetesen istället tog bort livet från henne. Har inte ord, det gör mig så fruktansvärt ledsen att hon kanske dog för en sån sjukt jävla dum grej. Av ingen mening.
Har min Ben&Jerry att vara med ikväll och gråta med, skulle helst av allt behöva en kram, men jag orkar inte fråga om nån vill komma. kram på er, hoppas ni haft en bra dag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Elin S

Förstår att det måste vara oerhört svårt Carro och sorgen kommer att ta tid, men du är stark <3



Tänker på dig varje dag!

Massor av kramar från mig <3!

2012-02-17 @ 20:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0