FOUR THINGS

◊ vänskap
◊ kärlek
◊ saker jag hatar
◊saker jag älskar

VÄNSKAP
En vän är en människa som bryr sig, som peppar och som förgyller dagen för en. En sån som man längtar efter att få träffa igen för man har så kul ihop. En sån man inte behöver träffa på ett tag och ändå känns det som att man träffas varje dag. En vän är någon som acepterar dig precis som du är, som inte trycker ner dig och alltid är glad för din skull.
En vän ska få dig att må bra och känna att du är perfekt som du är, so får dig att le fastän han/hon inte sagt ett ord. En vän för mig är en människa som ställer upp och som alltid, alltid finns där.

KÄRLEK
Kärlek är det bästa jag vet, det finns kärlek i allt. Vänskap, pojkvän, familj m.m. Men om jag pratar om kärleken till min pojkvän finns det inget starkare, ingen vänskap eller någonting är starkare än kärleken till min pojkvän. Han är den jag håller om hårdast av alla, den jag ger mest kärlek till och den jag får min styrka från. Min pojkvän är min bästa vän, min själsfrände, mitt allt.
Jag skulle inte byta ut honom mot någonting i världen, för han är den jag vill leva mitt liv med, ja, hela mitt liv.
Jag är så kär.

SAKER JAG HATAR
Saker jag hatar är bråk, cigaretter och falska människor. Det finns inget värre än dem här sakerna, jag hatar att bråka, jag hatar att såra folk. Ni ska veta att om någon säger att jag sårat dem (vilket typ aldrig händer för jag bryr mig om folk) så brukar jag oftast bli ledsen själv, för jag kan inte såra någon utan att såra mig själv. om ni fattar? Så om någon blir arg på mig så känner jag mig oftast skyldig, och blir ledsen över att jag sårat en annan människa. Cigaretter är en annan sak jag hatar, jag förstår mig helt enkelt inte på cigaretter eller dem som röker dem. Varför offra sitt liv för något som stinker, förstör och är allmänt äckliga.
Till sist, falska människor, egentligen kan man inte lita på någon alls. That's it. Men för att veta vilka man kan lita på måste man först ge dem en chans och lita på dem tills dem sviker dig.

SAKER JAG ÄLSKAR
jag älskar mina vänner, min pojkvän, att flytta och min mobil.
Dessa fyra saker är fyra saker jag älskar, att flytta till något nytt, jag verkligen hatar att bo på samma ställe en längre tid (tröttnar fort o.s.v. på platser). Mina vänner och min pojkvän för det är det bästa i mitt liv, jag älskar att skratta tills man gråter med sina närmsta och att känna att skolan är något att gå till när man har roliga vänner. sist men inte minst, min underbara fina mobil som är min bästa vän!

lite smått random sådär men vad ska man annars hitta på. Nu ska jag äta glass sen dra till bion, hejs på er! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0