MY BEAUTIFUL, PRETTY ANGEL♥

Min fina älskade pojkvän, mitt vackra hjärta.
Idag har det gått hela två år sedan det blev du och jag, två år av glädje, kärlek, sorg och känslor.
I mina ögon är du redan på topp, du är redan den bästa och starkaste. Den som övertygar mig om att kärlek är vackert och viktigt. Jag behöver dig för att kunna leva, jag behöver dig för att kunna le. Jag saknar dig varenda dag du inte är med mig. Jag längtar efter din närhet så fort vi inte är nära. Att allt känns så underbart när det är du och jag, alla känslor i mitt huvud som jag inte riktigt kan få grepp om. Det enda jag kan säga om dem känslorna är att allt känns så helt och äkta. Ditt leénde är det vackraste jag vet och det får mig att må så bra innombords av att höra dig skratta. Varje dag är jag rädd att jag någon dag kommer att förlora dig, men då tänker jag att jag ska vara glad att jag får vara med dig här och nu istället, ingen vet vad som händer i framtiden men man kan bara hoppas att kärleken finns kvar lika stark då som den är nu.
Jag har aldrig brytt mig så mycket om en människa som jag gör med dig, det är som att jag skulle kunna offra allt för dig, om jag skulle förlora dig så skulle mitt hjärta gå i miljoner bitar och jag tror ingen skulle kunna laga det igen, ja, det är som att du är den enda människan som får mig att vara riktigt riktigt lycklig, den enda som får mig att känna riktig kärlek. Kan inte förklara mina känslor för dig då de orden som är så starka inte ens finns, de orden jag söker finns bara i våra hjärtan och jag hoppas att du kan känna dem från mig.
Jag vet att du är äkta, jag vet att du är riktig, du är ingen dröm, men ibland skulle jag kunna tro det då jag inte kan förstå hur jag egentligen kan ha det så bra med dig, hur jag kan känna sådan lycka med dig.
jag älskar sättet du får mig att le på, vare sig jag är arg, ledsen, sur eller besviken så får du mig på något vis alltid att le, och jag vet att vad som än händer kan jag komma till dig.
Det är magiskt, magiskt för hur jag känner för dig, jag vill aldrig förlora dig.
my love for you, is huge. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0