HAPPY!

Nu är jag glad! fett glad, varför ska jag gå runt och tänka på skit när det inte ens behövs? Ska byta grupp på svenskan men tror inte att jag ska med till stockholm med klassen dock, känns både bra och dåligt. Känner att friidrott verkligen inte är min grej, men samtigigt tråkigt att jag ska vara den enda i klassen som inte följer med. haha määän.. Jag kan ju göra vettigare saker, som att plugga typ. h3h3h3. Men, tänk att dåliga tankar kan bli bra av bara en enda person? jag ser fram emot detta! :)
förövrigt ska jag invänta pojkvännen i hans mysiga säng och sedan slå på en film att mysa till. ♥

Kommentarer
Postat av: sami

rätta takter girl, tycker dock att du ska med till sthlm :-D du är toppen, glöm inte det <3!!!!!

2011-09-12 @ 23:43:13
URL: http://kraftsamira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0