FÖRSÖKER

Tjeniiiiiiz!
Whazup?
Nej men seriöst, vad gör ni? är ni vakna?
Jag tänkte sova men sen slog det mig ännu en gång att imorgon ska jag till tandläkaren på "extra" låg tid, och jag har två chansingar av vad dem kommer göra.
1. Dra ut min sista mjölktand som jag har ett stort hål i.
2. Laga det enormt stora hålet som dem sa förra gången att det inte gick att laga för att det var för stort.
Så då började jag fundera och det enda jag kom fram till var att tanden måste ut innan imorgon, för jag är livrädd. ja, livrädd. Hatar smärta, är så rädd..
Men i alla fall, så ska jag sitta hela natten om det krävs till att min tand lossnar, den är inte lös men har vickat nu ca en halvtimme och den är lite lös nu, så låt mig försöka ca 1-2 timmar innan den är i "dra-ut-tillstånd".
Se you! kanske skriver igen om jag lyckas, vilket jag måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0