DISS- VATTENFAST MASCARA

Förut hade jag vattenfast varje dag, speciellt på vintrarna då jag blev mulad varje dag (-.-) men numera hatar jag det, för det första blir det bara klumpigt, och för det andra är det ju omöjligt att få bort!
Hade min ovattenfasta mascara idag, jag höll den, la ifrån mig den och hittade den inte, så jag fick panik. Men då kom jag på att jag hade ju en jätte gammal mascara i mitt sminkskåp, men problemet är att den var vattenfast och jag kan inte gå till skolan utan mascara. Så kletklet, men nu till det omöjliga, jag får ju inte bort det. Har ingenting att ta bort det med heller, har gunggat med kokhett vatten, sminkborttagningsmedel, balsam, you name it!  Och det sorgliga är att jag måste ha på det igen, eftersom min andra är borta. shises...
Så dagens diss går till vattenfasta mascaror som inte går att få bort, och även fast mascaran sitter kvar när det kommer vatten på så klistras alla ögonfransar ändå ihop sig, hur snyggt är det liksom?!

Kommentarer
Postat av: elin larsson

Håller med, har en som är jätte bra men den är helt omöjlig att få bort! :O

2011-09-07 @ 17:18:37
URL: http://elinlarssonz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0