-

Hejsan bloggen, har varit hos tandläkaren och drog ut en tand och det kändes ju knappt! Tur va? det va mest bedövningsprutan i gommen som gjorde ont. Men det gick susen, men är bedövad i halva facet så känner mig handikapp. Kändes som jag skulle svimma eferåt också haha.
Nog om mig, jag ska inte klaga, det finns alltid värre, fick höra nyss att två från Falun har dött i en tågolycka, ingen jag känner, men mina vänner känner dem. Det är alltid så ledsamt när någon dör. Det spelar ingen roll om man bor i samma stad eller om jag inte känner dem, jag känner sorg för dem ändå. För jag tycker det är så otroligt ledsamt när nåns liv försvinner, så jag vill bara säga vila i frid Ida och Robert.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0