YOU, ARE LOVE

Igår saknade jag dig så att jag grät, då hade det gått några timmar sen vi sågs, för två år sen saknade jag dig så jag grät, då hade vi också precis setts. Vad är det med dig som får mig att må så bra när vi är tillsammans, och vad är det med dig som får mig att börja gråta när vi inte är tillsammans?

Du är helt enkelt perfekt, du är så perfekt i mina ögon att du slår alla andra i hästlängder, det finns ingen som är i närheten av vad jag tycker om dig. Jag älskar ditt skratt, jag älskar när du ler, jag älskar när du pratar, jag älskar när du är sådär otroligt töntig, jag älskar alla dina konstiga ljud och framför allt, jag älskar den du är.

Ändra aldrig på dig själv, du är den bästa människa jag träffat och vet, och jag älskar dig över allt annat.

du är vackrast på jorden, glöm inte det.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0