TRÖTT BÖRJAN PÅ LOVET

Det enda jag får ur mig är en massa hosta och snor. (vet det låter äckligt när man skriver snor) men skit samma. Hostar hela nätterna, hela dagarna, mår illa för jag hostar så mycket, är tät i näsan all day long och allt är allmänt jobbigt bara.
Ikväll åker min Kevin till Stockholm och jag får vandra hem all alone. Sen ska jag ligga i sängen tills jag blir frisk. Helt seriöst jag börjar gråta för jag får panik när jag är sjuk. Och det här är ändå en någorlunda normal förkylning, så ja. Ni fattar hur mycket panik jag får om det är typ slemhosta eller något. Usch!
Föresten drömde en dröm om att jag fick ig på matte B och att jag fick lov att flytta till IV, jag blev jätte ledsen och skulle få lov att hoppa av alla mina kurser för att  sedan börja om! Hemskt..
the real question is, varför jag har uppsatt hår, jag tycker själv att jag är smällful i det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0