KNARKAR HALSTABLETTER OCH DRICKER ÄCKLIGT TE

Jahapp, då har man blivit sjuk också, ont i halsen och hostar som en gammal gnu. Så sjukt jobbigt, är hes också. Jag får typ panik när jag inte får fram ord, blir typ rädd.
Föresten, jag och Kevin har slagit vad, han är jätte lycklig för att han är 100 % säker på att han kommer vinna, medan jag är dum nog att slå vad om en sån sak.
Vi ska snöbrottas, tre gånger. Och om han vinner tre gånger i rad då ska jag klia han på ryggen hela lovet och veckan efter precis när han vill. Men om jag lyckas hålla mig uppe minst en gång så får han inte fråga mig om kli nån gång under hela lovet och veckan efter. Så allt jag behöver göra är att hålla mig uppe en gång. kan väl inte bli så svårt?... eller..?.
Nu sitter jag iallafall och lyssnar musik och sjunger (jag vet, jätte dåligt eftersom jag knappt har nån röst och kommer ångra mig när jag ska försöka sova när jag kommer hosta som en tok) och sen dricker jag te fast jag hatar te, det är så sjukt äckligt, även fast jag har typ 6 sockerbitar i.
Nu ska jag kolla runt lite på datorn ett tag till sen sova eller nått. Pyss!
skit snygg sådär på nattkvisten. trött smink o allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0