HAIR

Är fett trött på mitt hår, vill göra något åt det nu. Vill prova att bli blond igen, men utväxten är ju såå jobbig då. Så det blir väl att färga mörkt igen. Måste klippa mig också, men åh palla. ska raka av skiten. Det är bara jobbigt att ha hår, speciellt när det är lockigt, då man måste platta det varje dag, kunde fan sovit längre om jag hade platt hår, och då skulle jag slippa va så trött i skolan. På tal om trött, inatt fick jag lov att använda öronproppar, mamma snarkade som en ko och det blev helt knäpptyst. så skönt! Måste införskaffa fler! :)

Kommentarer
Postat av: danne

jaa raka av skiten! fina triceps btw ;)

2011-12-16 @ 19:49:57
Postat av: jossaan

är inte det där mina byxor ? :)

2011-12-18 @ 16:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0