ÄNTLIGEN ÄR DEN UTE!

När jag gick i nian (för typ två år sen) så gled jag på en bänk och fick in en sticka i rumpan (inte ordagrant I rumpan men ah ni fattar). Jag satt med knivar, saxar och pincetter och kämpade för att få ut den, men den vägrade komma ut. Så har nu ett ärr, ingen trodde heller på att jag fått en sticka för det skulle ju såklart synas. Men jag viste att den satt där inne oc lurade. Sen igår så fick jag och Kevin för oss att dra ut den där lilla plutten som stack ut, och eftersom det hade gått runt två år så trodde vi att det bara var en skinflärp eller nått, så vi drog sakta men säkert ut den, och där kom en en centimeters trästicka ut. och jag kände bara, äntligen.
Haha lite rolig komentar av Kevin var att "du och den där stickan har varit tightare än vad vi har varit i två år :( "
sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0