SCHOOLTIME

Alla skriver säkert om första skoldagen och det ska jag också göra!
jag har inte börjat skolan än, men ska snart kleta på mascaran och platta håret en andra gång och sedan möta Sofia när tiden är inne. Det var meningen att jag skulle gå upp kvart i elva, men vaknade istället en timme innan, så jag är typ klar.. och jag börjar klockan ett, haha. otur typ.
Menmen, nu ska jag fortsätta fördriva tiden med att sitta och glo in i spegeln och lyssna på alla skolungdomar som pallrar sig till skolan utanför.
puss hej!
Sofia och jag tog en promenad genom stan förra året. :)

Kommentarer
Postat av: mariam

Fin blogg! =)

2011-08-22 @ 12:32:39
URL: http://mmeerriiaamsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0