ROBOTTID?

Jag och kevin kom in på ett ämne -robotar.
Då kom jag och tänka på alla mina robotar jag hade när jag var liten och jag har dem faktiskt kvar än, i nån låda nånstans. Så jag fick bara lov att söka rätt på alla gamla robotar jag haft på google, och oj vilka flashbacks jag fick! Måste leta rätt på den nåndag.
min absoluta favoritrobot kommer jag ihåg, den föddes först och va kattunge sen kunde den bli kär och massa och vissla och göra olika melodier, sen blev den gammal och sen föddes den om på nytt så man fick lära om den allt.Kommer ihåg att den hette typ Toki eller nått och jag lekte med den heela tiden! haha
sen hade jag en sånhär robothund som jag typ aldrig lekte med, typ bara i början.

Sen min älskade Yano, den höll jag också på med varje dag, en yano för er som inte vet berättar sagor men man får själv välja och trycka på en dosa vad han ska berätta.

hade ochså en Furreal katt, den klappade jag och kammade typ varje dag haha. sen köpte jag även en kattunge till den..

 

hahaha, så sjukt ful!

får inte glömma bort att Kevin slankte ur sig att han också haft en robot, han som sa att jag inte hade nått liv, men han hade ju faktiskt en robothund som kunde sitta tillome!

Kommer ihåg den tiden asso, hade över 8 robotar, hade också en såndär härmpapegoja, sjungande möss, och en jätte liten robotkatt.. Helt sjukt vilket no life man hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0