PRESENTATION AV MIG

Mitt fullständiga namn är Caroline Elin Kristina Näslund, jag bor i Falun som ligger i Dalarna. Eller skogen som alla säger.
Mina föräldrar flyttade isär när jag var ca ett år gammal, så jag har inget som helst minne av dem eller alla tillsammans, jag har 2 halvsyskon på min pappas sida som heter Adam och Isa, sedan har jag en halvsyster på mammas sida som heter Josefine. Mitt riktiga  syskon heter Robin och är 2 år äldre än mig själv. Båda mina föräldrar bor i stan så jag har nära till allt.
Jag föddes den 21 februari 1994 här i Falun där jag har spenderat nästan hela mitt liv (tråkigt nog)
Jag har en katt som heter Rand och sen lite dammråttor här och var. I stort sett är jag nöjd med mitt liv, bra vänner, bra klass, bra pojkvän, bra familj men jag känner mig ändå inte hemma här i Falun, trots att jag levt här i hela mitt liv. Det är liksom någonting som fattas, all spänning och nytt. Jag vill börja om någon annanstans  och lägga allt bakom mig och bara leva, men mer om mina planer för framtiden kommer om nån dag. Annars då?
Tja jag är en glad och snäll tjej som är rätt så blyg om jag inte känner folk väl, men det beror också på vad jag har för sällskap. Jag gör inte sånt jag inte vill och faller inte för grupptryck. jag varken dricker eller röker och det är jag stolt över!
Om ni vill veta något mer är det bara att fråga så ska jag svara så gott jag kan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0