NYFIKEN TANT

Hejhå mina läsare!
Hoppas allt är bra med er, jag är faktiskt jätte glad. Tack vare mitt hår, hihi. är supernöjd och känner mig fett mycket snyggare nu faktiskt! :D
Men jag var ute och träffade Kevin en stund och så står vi på en trottoar och pratar, så ser vi en tant som står och tittar på oss genom fönstret hur länge som helst, så sen när vi såg henne så gömde hon sig, sen såg man krullet sticka fram när hon kikade på oss. hahah. sen flyttade vi oss lite och då går hon in i ett annat rum och kikar på oss. Vi blev typ rädda, hon tittade säkert på oss ca 10 minuter eller något, snacka om nyfiken tant!

Kommentarer
Postat av: maddhpaddh

Hejsan! vilken underbar blogg du har :) Kramis

2011-08-25 @ 01:58:10
URL: http://maddhpaddh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0