NÅGRA SVAR

Har du några piercingar?
Tre hål i öronen, haft fyra i öronen och ett hål i ögonbrynet.

Har du någon pojkvän?
Jaa det har jag ;)

Är du utländsk?
100% svensk

har du humörsvängningar?

haha jaa, ibland kan jag få det, kan börja böla utan anledning.

du e dum, varför?
jag e supersnäll.

visst är jag tyyyyyff?
inte det minsta men låter dig tro det ;)
varför är du så fiiiiiiiiiiiiiiiiin?!?! :O:O:O:O:O
för jag är inte så lik dig :)

Håller du på med någon sport?
japp, jag dansar streetdance och har tänkt börja på ragga!

Favorit djuret?
Uggla och katt ♥

Vad vill du bli i framtiden?
oj, jag har absolut ingen aning, men jag vill resa mycket. rädda djur eller nått sånt skulle vara kul, fast jag skulle bara börja gråta så fort jag ser ett skadat djur, så det är nog inte jobbet för mig.. :(

Ska du flytta till ett annat land?
ska och ska, jag vill det väldigt mycket, skulle vara som en dröm.

Vem är är mest peddo? (förutom du)
vet inte, du kanske? :o

Visst är jag bäst?
efter mig kanske.

Är du påriktit 14:O
yep, 14, snart 18 :D

Är kevin dumm som trimmar?
om han är :)

hur många killar har du strulat med?
sorry, har inte direkt räknat och bryr mig inte :)

hur många killar har du varit tillsammans med ?
hmm, ja tre liiite mer seriösa, men om man jämför dem med mitt förhållande nu så tycker jag inte ens att dem är i närheten av det jag har nu. :)

har du bra betyg ?
G duger bra och nått VG har jag.

vilken skola går du på ?

Mikael Elias Teoretiska Gymnasium.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0