HISS & DISS

HISS
Tänkte faktiskt hissa skolstarten, även fast det suger med läxor och plugg och sådant så ser jag fram emot det här året, jag har nyalärare, nya ämnen och min gamla fina klass. Plus att man får ju någonting att göra på dagarna också, och lite rutiner.
HTC, måste bara hissa min underbara mobil htc desire hd, den är så sjukt bra. Och jag skulle inte byta ut den mot någon annan mobil alls!
Inköp, man blir så lycklig när man köpt något man verkligen vill ha!
DISS
Apples produkter, jag tycker det är så överskattat, jag tycker apple är tråkigt, ovarierat och för lätt! Jag menar en iphone, vad jag vet om den så är det bara en meny på ca 3 sidor (fler om man har fler appar) sedan går man in på ett program sen kommer man tillbaka till sin appmeny(tråkigt) Nej, sjukt överskattat och way to expensive.
♦ Hunger på morgonen, hatar när man blir så hungrig på morgonen att det känns som attman måste spy, sen finns det ingenting att äta heller, dels för att man inte är sugen på något för att man mår så illa. Så då tar man något gott ist, som glass, kladdkaka eller godis, inte bra!
Pank, det jobbigaste som finns när man är shoppingsugen, men så har man inget att shoppa för.


Kommentarer
Postat av: caroline - carolineblombergs.blogg.se

sv; har inte tagit hål som på bilden precis men det kosta lika mkt som vanliga hål!

2011-08-31 @ 19:43:08
URL: http://carolineblombergs.blogg.se/
Postat av: caroline - carolineblombergs.blogg.se

sv; har inte tagit hål som på bilden precis men det kosta lika mkt som vanliga hål!

2011-08-31 @ 19:43:09
URL: http://carolineblombergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha, du skulle bara veta vad man kan göra med iphone bäbbe;) mer än vad du anar. sen så betalar du för kvalité, bra och snabb telefon som inte laggar på spel host(som din htc kan göra) host och sen sjukt bra servis. fall om mobilen går sönder så kan du nästan räkna med att få en helt ny. och går en htc sönder så tar det säkert flera veckor för att dom ska laga den och sen får du tillbaks den gamla repiga telefonen du hade innan ;) och varför dom e dyra är för att det är den riktiga saken, inte nån billigare kopia som dom flesta är ;) Apple leder marknaden och det borde väll betyda nått;) eller??? juste precis.

2011-09-02 @ 15:45:22
Postat av: Anonym

sen så är iphone 4 en sjukt stilren telefon som inte känns plastig osvosv. skärmen är super skarp (bland dom bästa) och kameran är sjukt bra för att vara på en telefon. allt i telefonen är kvalité. man får det man betalar för vettu lille pruttrumpan.

2011-09-02 @ 15:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0