DRÖMMAR I LIVET

Min allra största och kanske mest viktigaste dröm i mitt liv som jag vill uppfylla är att flytta utomlands och bo där, det skulle vara så himla kul att få leva i en annan kultur med annorlunda människor och få lärdom av det. Att slippa Sveriges väder, att kunna gå till havet och inte kunna se annat än hav och inse att detta är ditt nya liv. Leva livet typ!
Träffa människor som inte kan ditt språk, kunna gå ut och njuta av att det finns annorlunda träd, att gatorna inte är likadana och att livssättet är helt annorlunda.
Det är nog det jag vill göra mest utav allt i mitt liv, och såklart vill jag dela den resan med någon jag älskar. Skulle vara som en saga om kevin ville flytta med mig utomlands, skulle vara så sjukt kul och mysigt. Tror nog jag är ganska avundsjuk på Foki, haha. Skulle mer än gärna vilja byta plats med henne.
Två andra ställen jag skulle vilja besöka är en regnskog, jag vet inte hur länge jag drömt om att få gå i en regnskog, sen skulle jag vilja åka ill Afrika, wow alltså jag är mållös... Jag har kommit på en sak, jag har alltid sagt att jag vill flytta till USA, men jag ångrar det nu, för jag vill flytta/resa till ett speciellt land, som kanske nått land i Afrika eller indien eller Thailand. Ja, vi får se om mina drömmar går i uppfyllelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0